آیا درمان FSGS جدید

چهار شنبه 8 خرداد 1392
ن : lafee

آیا درمان FSGS جدید

 

آیا درمان FSGS جدید

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy + درمان آلودگی خون، درمان FSGS جدید، بدون شک به ارمغان می آورد امید تازه ای برای افراد مبتلا به FSGS. اگر شما مشتاق برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز، سپس اطلاعات به شرح زیر است انتظار می رود به شما مفید باشند.

درمان FSGS مشترک اشاره دارد به درمان علامتی است. دیورتیک ها برای ادم، آنزیم مبدل آنژیوتانسین (ACE) مهار کننده و مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین (می روند، ARBs) برای کاهش پروتئینوری، دیگر عوامل ضد فشار خون برای فشار خون بالا، و داروهای چربی کاهش چربی خون. اگرچه این داروها می تواند کاهش سرعت پیشرفت این بیماری به درجه خاصی، اگر بیماران مبتلا به FSGS می خواهید برای جلوگیری از نارسایی کلیه و دیالیز به طور موثر کمک کند، آن است که کافی نیست. بیایید ببینید که چگونه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی + درمان آلودگی خون کمک می کند تا بیماران مبتلا به FSGS.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. از طریق تجزیه و کمپلکسهای ایمنی واریز در کلیه ها می تواند حذف شود، از طریق یک سری از توابع دیگر مانند ضد التهاب، ضد انعقاد، گسترش عروق خونی، افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، آسیب کلیه خواهد شد به تدریج ترمیم کنید. هنگامی که بهبود عملکرد کلیه، نارسایی کلیه و نیاز به دیالیز اجتناب خواهد شد.

به منظور بهبود بهره وری از داروهای گیاهی چینی، خون آلوده باید درمان شده و یک محیط داخلی تمیز باید ایجاد شده است. درمان آلودگی خون می تواند کمک به رسیدن به آن را از دو جنبه: یکی برای از بین بردن مختلفی از سموم و مواد زائد در بدن از طریق تکنیک های مناسب تصفیه خون، یکی دیگر از این است که به تدریج بهبود سیستم گردش خون، مکانیسم haematogenous و مکانیسم لخته شدن با اضافه کردن عناصر معتبر خون فقدان است. به عنوان یک بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، در صورتی که برخی از اقلام غیر طبیعی نشان داد در گزارش آزمون وجود دارد، و سپس درمان آلودگی خون لازم است مورد استفاده قرار گیرد.

این درمان جدید FSGS رفتار این بیماری از علت ریشه ای، آن را به وضوح می داند که صرفه جویی در کلیه ها مهم ترین چیز است، نه تنها از بین بردن برخی از علائم. ما به kidney-support@hotmail.com ارسال یک ایمیل یا یک پیام را ترک ما. صورتی که دوست دارید با ما تماس بگیرید اگر شما هر گونه سوال پیگیری را انتخاب کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: FSGS ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.